Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

アルルカン[Arlequin]-Eclipse

Posted by ELFarahin | On October 07, 2015 | |
Assalamualaikum...

Hello, peeps!
Hari ni nak buat post exclusive
about this one J-Rock band called Arlequin.

Farahin mula minat Arlequin since
ternampak mv debut diorang. Eclipse.
Arlequin ni baru je 2 tahun lebih. Baru lagi.
Setakat ni semua lagu Arlequin Farahin suka.
Farahin bias Kuruto, guitarist yang tinggi tu. Haha
Tapi lately macam confuse dah. Semua suka. Hahaha

At first Farahin minat The Gazette. Bias Reita till now.
While searching The Gazette on YT tu lah terjumpa Arlequin.
Farahin pun mula minat J-Rock 2 tahun lepas.
Berjangkit dengan roommate best friend
yang minat The Gazette.

Kalau tengok konsert J-Rock ni nampak macam scary kan.
Crowded pun ya. Tu yang paling alergi tu. Haha
Konsert Kpop pun tak kurang juga.

Tapi breathtaking pun ada.
Breathtaking tengok betapa kuatnya usaha diorang.
Berjam-jam atas stage, berpeluh semua
tapi suara maintain. Energy pun sama.
Drummer yang tangan dah kebas2 pun
still drumming with full heart.
There must be something about them.
Tu yang selalu buat Farahin terfikir-fikir.

Anyway, ini je lah nak share.
Nothing much. Huhu
Bubye. See you soon.






Lihat untuk menilai. Dengar untuk memahami =)















No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin