Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Kecil

Posted by ELFarahin | On July 16, 2013 | |

Kala ketawa riang menggegar langit
diri ini terasa kecil
kerdil
walau kesedihan ini mencurah
tiada terisi lopak yang cetek
bagai pari-pari tanpa sayap
aneh
terpinggir
bukan dunia tidak adil
tapi terlalu berat untuk diterima
terasa langit menghempap kepala.




Seronok tengok Kejayaan. Sayangnya, diri ini bukan di antaranya. Mungkin suatu hari nanti pasti. =) *positive thinker






No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin