Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Peneman Hati

Posted by ELFarahin | On June 21, 2013 | |

aku pandang kamu
kamu pandang aku
kita sama-sama pandang
sama-sama diam

hatiku bergetar
jiwaku bergelora
bagai ombak membadai buas
aku hanyut dalam percintaan

kelu lidah untuk berbicara
namun hati asyik berbahasa
malam berjaga
siang terleka

wajahmu menjadi potret buat minda
senyummu menggantikan mentari
ketawamu menggantikan purnama
mahukah dirimu menjadi peneman diri?
berjanji sehidup semati
meraih kasih Ilahi.



Biar malu dalam bercinta, asal ada berkah dariNya =)

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin