Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Alhamdulillah. 700 sudahh

Posted by ELFarahin | On December 03, 2012 |
Assalamualaikum....

Huaaa~! Ambulance! Tolong panggil ambulance. Tangan Farahin terasa macam hendak patah. Maklum, segalanya keranamu sayangx. Erk! Siapa? Siapa lagi kalau bukan para peserta Segmen : K-Blopper Card Farahin. Haa...bagi sesiapa yang belum JOIN, meyh klik SINI. Kalau mulia hati, klik SINI juga. Jom kerjakan tangan Farahin. Hahaa...

Okeyh. To the main topic. Hmm...ELFollowers Farahin sudah mencapai 700 lebih. Alhamdulillah. Jom tengok siapakah 700th ELFollowers Farahin.

Tadaa~!

Haa...itu dia yang terbingkai indah dengan kotak biru. Huhuu....
Nama diberi ialah Aynahusna. Dia tak tinggalkan link. Tapi mujur dia JOIN segmen Farahin. So, I can detect her. Hihii...Dia pemilik blog Cerita Jemah. Haa...sudah nampak itu blog punya tajuk? Jemput singgah ya. Follow sekali tau.

Hmm...kepada para peserta Segmen : K-Blopper Card, let me take a break with dozen bars of kit kat dulu ya. I tak lunch you. Meyh lah suap nasi ayam dua bungkus. Anytime, I'll follow you back. Just prepare a jug of milo ais and three packs of oreo biscuits to welcome me babeyh. Huhuu...About senarai peserta, soon will be update. Okey. Done. Happy Blogging!



2 comments:

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin