Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

570 saya~

Posted by ELFarahin | On June 18, 2012 | |


Assalamualaikum...
Mari mulakan entry dengan tangisan+lalakkan Farahin.
Hwaaaaaaa!! Hwaaaaaaa!!
Andwae! Andwae! Andwae!
Eotteokhae?! Eodie?! Eodieyeo!!
Aishhhh~~~ #@&!%$?+!~%&*= !!!
Aishhhh....Eodieeeee~!!!
(T_T)

sob...sob...sob...
calculator Farahin hilang~
Macam mana ni~? Calculator 570 saya~
Macam mana nak buat latihan Add Math macam ni~
Ke manakah kamu, sayang?
Bukankah pada hari Jumaat kamu berada di dalam beg sekolah saya bersama kalkulator 350?
Bukankah pada hari Sabtu kamu membantu saya membuat latihan Add Math?
Ke manakah kamu pergi!!
Janganlah menghilangkan diri!!
Awak itu penentu masa semalam, sekarang dan hadapan sayalah, sayang!!
Eodiegeonnie???

sob....sob....sob...
Janganlah buat saya sedih~
Hukhukhuk...
Dahlah awak tu bernilai tinggi di pasaran.
Whether with warranty or not,
sama saja.

Kalau awak tertinggal di kelas,
sepatutnya saya sudah nampak awak pagi tadi.
Kelas kita kan tidak dikongsi?
Hukhukhuk...
Calculator Scientific 570~!!!
Kamu di mana?!!
Sedihnya....

Aku tidak bahagia bersama Add Math tanpamu 570~
(T_T)







No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin