Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Putus Harapan

Posted by ELFarahin | On May 15, 2012 | |
Assalamualaikum....

Topik hari ini...Putus Harapan?! Siapa yang putus harapan? Putus harapan atau putus hayat? Saya? Saya hampir putus asa lah. Paper Kimia hari ini buat saya rasa macam hendak putus urat saja. Huhu... Susah~~ Tapi paper 1 & 3, cantik~~~ Tak ada lah kusut sangat. Hehehe... Masa paper 2, saya siap buat puisi lagi di atas kertas text pad yang terlebih. Habis, nak semak paper 2 banyak-banyak kali tapi tetap tak ingat apa-apa. Majoriti, saya kasi  tembak ala ejen 096*Tahun lahir saya*. Hahaha... Pasal puisi itu, nanti saya post ya! Geadaryeo!*betul ke ni?* hehee..



No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin