Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Mengalah

Posted by ELFarahin | On May 02, 2012 | |
Hati aku semakin hari semakin tertutup
semakin hari semakin terkunci
semakin hari seolah semakin sempit dan gelap

Jiwa aku kosong
cuma gema-gema bisikan syaitan kedengaran
entah di mana letaknya iman
sampaikan aku tak dapat melihat jalan

Aku fobia
atau trauma?
Anti cinta
atau putera?
Malunya...
malunya bila sedar diri aku tak sempurna lagi
disebabkan diri aku sendiri

Aku cuba untuk berundur
daripada meneruskan perjalanan hitam
tetapi kutub kemunkaran sering memaksa
seolah diri aku ini jarum kompas
mahunya ke selatan
tapi tetap terus tertarik pada utara

Ini dugaan Tuhan
tapi aku sering rasa hendak mengalah
keana aku penat berbalah
dengan diri aku sendiri
namun dunia ini ada undang-undang
tergubal segala hukum-hakam
jadi aku tidak boleh beralah!


via : Something Shit About Me <------click


No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin