Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Kamu itu, Sahabatku

Posted by ELFarahin | On May 17, 2012 | |







maaf, mungkin selama ini aku bukanlah sahabat yang baik.
maaf, mungkin selama ini aku sering melalaikanmu.
maaf juga, mungkin selama ini aku membuatmu rasa sedih tersisih.
maaf lagi, mungkin selama ini ada bicaraku yang pedih.
maaf sungguh, mungkin selama ini aku sering tidak memahami mu.
maaf, aku hanya hamba yang biasa.
walau siapa pun kamu, kamu itu sahabatku.
yang sering ada menemani di saat aku kecundang.
yang sentiasa meluangkan masa mendengar rintihan ketika aku sedih.
yang selalu memberi semangat di saat aku hampir rebah.
moga Allah selalu menyayangimu:')





No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin