Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Jaminan Cinta

Posted by ELFarahin | On April 22, 2012 | |

Assalamualaikum....

Hmm....as we know, cinta tidak menjamin apa-apa. FINE!! I agree!! But, apa sudah jadi dengan saya sekarang? Kerana cinta dahulu, iman saya turut jadi goyah?? TERUK!!! Bagaimana seksanya bila ada ketika terpaksa bertahan kuat dalam keadaan yang sesak dan memenatkan. Anda fahamkah apa yang saya maksudkan ini? Sudah tentu tidak~~ Baiklah. Saya bercerita sendiri sahaja. 'Cinta tak menjamin apa-apa'. Tapi ia sedang merubah cara hidup saya. Bergantung pada saya sama ada hendak meneruskannya atau memperbaiki hidup ini sebaik mungkin.

Huh~~ malaslah nak menaip.....
pffft !



No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin