Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Invisible & Visible

Posted by ELFarahin | On April 11, 2012 | |
Assalamualaikum...

Ehem ! Mahu tahu tidak kenapa blog description saya, "Invisible doesn't means don't exist. PR0M15E T0 BEL13VE!!"? Of coz saya terfikirkan SUPER JUNIOR pada waktu itu. Bukan 9, tetapi 13. Saya ada terbaca sebuah komen di CME (http://www.facebook.com/groups/310217812324777/), tulisannya lebih kurang berbunyi begini, "....visible in eyes..." kot? Saya pun tidak ingat. Yang saya ingat ada perkataan 'Visible'. Betul lah apa yang dikatakan itu. 9 oppa berdiri di atas stage tetapi lagi 4 orang yang tiada masih jelas di mata ELF. Super Junior bukan 11, bukan 10, bukan 9, bukan 15, tetapi 13. Dengan berjumlah 13 lah mereka lebih HEBAT, lebih GEMPAK, lebih COOL, lebih HANDSOME, lebih STYLISH, lebih. . . . . macam-macam lagilah. Huhuhu....Yang pastinya, selamanya 13. PR0M15E T0 BEL13VE !!








P/S : Hari ini ada SHOWDOWN 2012 di TV 8 ! Jangan ketinggalan ya !! Hahaha...

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin