Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Berikan Aku

Posted by ELFarahin | On April 11, 2012 | |
Image result for teddy alone images
Berikan aku
sesuatu yang ada padamu
tetapi tidak padaku

Berikan aku
secangkir kebahagiaan
yang selama ini asyik berderai bersama tangisan

Berikan aku
sebuah kota perjanjian
yang tidak mungkin engkau mungkiri
dan tak usah aku ternanti-nanti

Berikan aku
seagung cinta
yang takkan pernah aku ratapi.










2 comments:

  1. biarku berikan.
    suatu rasa bersama.
    yang kita semua miliki.

    biarku berikan.
    segala indah tercipta.
    untuk jiwa yang meratapi.

    biarkan aku beri.
    secarik kata untuk nukilan indah ini.
    supaya terus bergema puitisnya. heeee~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ku dengar dan ku lihat senandung merdu olahan kata-katamu...

      hehee...

      Delete

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin