Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

K3gUsAr@N

Posted by ELFarahin | On January 27, 2012 | |
Kenapa mesti rasa gusar?Kenapa perlu rasa runsing?Susah hati?Sunyi???Saya ada masa akan merasakan perasaan itu.Rasa sunyi itu buat saya susah hati dan runsing.Kegusaran.Kenapa saya selalu rasa begitu?Apa masalah saya?Saya akan rasa sunyi dan merasakan tiada sesiapa di sisi saya.Kenapa saya rasa begitu?Perasaan itu buat saya rasa sendirian dan ingin bersendirian.Saya merasakan dunia saya gelap dan suram bila saya berperasaan begini.Kepala saya kosong.Di mata saya cuma terbayang sebuah kawasan yang gelap dan suram dan saya sedang duduk di suatu sudut dengan aura yang menyedihkan.Saya rasa sendirian.Apa masalah saya ya?Huh~

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin