Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

BACK 2 SKOOL !!

Posted by ELFarahin | On January 02, 2012 | |
Wah!Tinggal 1 hari je cuit sekolah.Lepas tu,naik sekolah balik.Kembali berkelompok dengan guru-guru dan pelajar-pelajar.Tak lupa juga,ramai yang akan perasan akan perwatakan 4D saya nanti.Hahahahaha...Huh...harap-harap dapat duduk depan dalam kelas nanti.Saya ni rabun...tapi tak pakai spec.Hehee..takut nak minta dengan ayah suruh buat spec baru.Ayah saya ni sensitif pasal kewangan.Saya pasti,orang lain pun sama.Lagipun,saya memang jenis suka minta-minta dengan ayah saya.Tak pandailah nak membodek.Walaupun anak tunggal,saya tak ada lah nak manja-manja sangat.Tahun ni dah masuk Form 4 saya..haishh...makin lama makin remaja dan dewasa.Tapi still tak pandai berdikari kan?Hehee..tak payahlah cerita pasal tu.Malu LOL...hahahaha.Yepp!Saya tak manja tapi memang still tak pandai nak berdikari.Masih bergantung pada mak and ayah.Hihiihihihi...Moga-moga tahun ni berbeza dengan tahun lalu.No more cinta bertepuk sebelah tangan,No more pura-pura baik dan memaafkan sampai menyakitkan hati saya sendiri...

Tahun ni biarlah saya bercinta dengan oppa(s) saya je,iaitu Super Junior. Bagi saya,itu lebih berbaloi.Hehee...Saya tahu...ada yang mengatakan saya gila atau mungkin ada juga yang kata saya hilang iman.Right?Yalah,bila saya kata saya sayangkan Super Junior,saya cintakan Kim Jong Woon Yesung,Muslim mana yang tak marah dan pandang serong pada saya.Mungkin.Tapi,apa yang saya tahu saya tak macam tu.Alhamdulillah...saya kenal diri saya yang bernama perempuan Islam.Okeylah.Tamat sini ja...ok.Tata~Annyeong!
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin