Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

An@K AyaH

Posted by ELFarahin | On January 27, 2012 | |
Macam yang tertulis di profile,saya ni anak perempuan tunggal.Tak ada adik-beradik.Tapi adik angkat ada.Hehehe...Ok.Biasanya anak akan mewarisi sebahagian sifat ibu atau bapanya kan?atau kedua-duanya.Saya ni..erm..pada saya kedua-duanya.Sebabnya?Saya buat list nak?Jom tengok bawah ^^

1.Saya tinggi malam lebih tinggi daripada emak saya.Saya ikut ayah.

2.Warna kulit saya gelap.Dulu cerah putih macam mak.Tapi since aktif dekat luar,jadi gelap,warna kulit saya memang sama dengan ayah.Jadi saya anggap saya ikut ayah.

3.Saiz kaki saya boleh kira besar lah,saiz 5 kalau kasut sekolah.Saya ikut ayah.

4.Jari tangan saya panjang,ikut ayah.Tapi sedikit gemuk,ikut mak.Tapi jari kaki saya 100% memang ikut ayah.

5.Mata saya sepet.Ikut mak.Bentuk muka pun ikut ma.Rambut pun ^^

6.Cara saya makan,ikut ayah.Ada masa tu saya makan bersila bersebelahan dengan ayah.Yang tak boleh blah tu gaya kami sama.Tangan kiri kami diletakan di paha kiri dan biarkan terjuntai.Dan kami makan dan kunyah serentak.Saya nak tersembur ja tengok persamaan tu.Huhuhu...

7.Ikutkan kalau sifat luaran ni,saya lebih menyebelahi ayah.Ego saya pun,ikut ego ayah.Sebab sifat mak,ada dalam diri saya.

8.Saya pemaaf macam mak saya.

9.Saya kalau ikut mak,tak banyak cakap.

10.Saya mudah tersentuh hati tengok orang menangis,ikut mak.Tapi sya tak mudah menitiskan air mata.Itu saya tak tahu saya ikut siapa.Yang saya tahu,itu salah satu ego saya.

Oklah.Itu ja yang boleh ditulis.Yang lain tu,ada yang rahsia.Hehehe...Oklah.Terima kasih sebab sudi membaca sampai habis.Apapun,saya suka dikatakan anak ayah.Hehehe... ^^

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin