Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Ri@ rAya KoRe@^^

Posted by ELFarahin | On September 05, 2011 |
Hahaha....bezzz sangat hari ni.Balik sekolah saya dengan Aznie dan kawan-kawan lain ke rumah Raidah.Rancang saya dan Aznie hendak membuat study group di sana bersama Raidah dan Zuhairah.Tapi tiba di rumah Raidah,kami beraya pula di rumah Raidah.Spent time kat sana kira-kira dari 1:15 petang sampai 3 petang.Nak tahu apa yang kami buat?Kami enjoy concert Ingigayo kat rumah Raidah.Masing-masing Histeria tengok oppa(s) kami.Acspecially,SUPER JUNIOR:Mr.Simple!!Gyaaaaa!!Tak tahannnnn!!

Lepas beraya,beriya enjoy Ingigayo di rumah Raidah,saya dan lapan orang kawan beraya di rumah Syazwani pula.Hehehehe.....rumah Syazwani ada kucing.Saya apae lagi?Main kucing jer lar.Suka haiwan comel berkaki empat tuh!Hahahaha....Dekat rumah Syazwani kami tak layan kpop.Kami layan cerita Itali pula yang kat TV3 tu.Hehehe...saya tak enjoy cerita-cerita macam tu.So,tak tahu nama lar....kikiki.

Lepas rumah Syazwani,beraya pula kat rumah Zuhairah.Huhuhu....kami nikmati 'candelight dinner'....Hahaha...Lampu ruang tamu rumah Zuhairah cantik macam kat rumah mewah.Hihihi....kami makan mi hun goreng dekat sana.Berbual sambil tergelak-gelak,terkeluar pula cerita hindustan.Adoiiiiiyaiiii.....Hahaha...saya minat juga hindustan.Hehehe....

Lepas rumah Zuhairah,hehehe....ehem!ehem!ke rumah saya pula.Hahaha....kat rumah saya tak ada apa yang bez pon.Just layan rambut 'pontianak' saya.Wahahaha!!
Kemudian,beraya di rumah Syuhadah pula.Waaaahhh....minum air gas.pedih daa.. perut.Huhuhu...

Next,rumah Azura pula.Kehkehkeh....ni memang syok.Aznie dan saya memang rindu at Ji Hoo dlm Boys Over Flowers yang dilakonkan oleh Kim Hyun Joong.Ggyaaaaa!!Alamaklumlah,seminggu raya,cerita tu holiday seketika sebab sambut merdeka sekali.Dah cerita korea tak ada.Hahaha....tepat jam 5 petang,Aznie dah minta-minta nak tengok BOF.Azura tukar channel,then semua enjoy.Hahaha...daripada saya,Aznie dan Raidah jer yang addict korea,dah yang lain-lain follow.kahkahkah!!RAF's girls terbaikkkkk!!Huhuhu...

Rumah yang terakhir.Rumah Yasmine.Wwaaaahhh....nampak yasmine pakai seluar pantai,saya boleh teringat lagi dekat Kim Hyun Joong masa Ji Hoo selamatkan Jan Di sebab kejang semasa berenang.Hahahah!Tak boleh blarr....Huhuhu.

Then,saya,Raidah,Aznie,Zuhairah dan Syazwani balik ke Taman Ilham.Jauh kami beraya.Sampai ke Taman Indah Jaya, Taman Matahari dan Taman Sri Paya.Kalau lari,memang sah Rentas Desa namanya.Hahaha....

Kami hantar Zuhairah sampai rumahnya.Kemudian berpisah di sempang dengan Syazwani.Saya dan Aznie kembali ke rumah Raidah untuk ambil beg kami.Pulak....saudara-mara Raidah datang.Hihihi...masing-masing cover-cover.Sshhh...tetamu.Huhuhu...Saya ambil beg saya then balik.Tinggal Aznie jer kat rumah Raidah.Bye...

Wah!Best giler hari ni!Tengok Ingigayo macam orang kena Histeria campur Sawan.Bergegarrrr rumah Raidah.Hahahaha!!Tengok Boys Over Flowers kat rumah Azura,pulak.....apa Syazwani ni....Kim Hyun Joong jadi Lee Min Ho.Hahaha!Best!Memang beszzzzzz....bersyukur dapat kawan-kawan fun,terbaeekkkkkk macam ni.Huhuhu...
Inilah awex 3RK1 SMK Tengku Aris Bendahara,Kluang Johor.^^
Saranghaeyooooooo chingu(s)!!mmmmuuuuaaaaxxxx!!!Huhuhu...

1 comment:

  1. wah..nme i pon ade ke??..hehe malu...terima kisah kt korg smua sbb sudi dtg umah ite..syg korg smua..

    ReplyDelete

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin