Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

KERANA KEDAYUSAN

Posted by ELFarahin | On August 10, 2011 | |
Inginku luahkan...
tidak terlafaz...
Inginku ucapkan...
tidak terkata...
Inginku suarakan..
tidak mampu berbicara...

Apa yang inginku luahkan?
hanya satu...
aku mencintaimu...
Apa yang inginku ucapkan?
cuma itu...
aku mencintaimu...
Apa yang inginku suarakan?
tetap itu...
aku mencintaimu...

Hanya sebuah ayat yang ringkas 
cuma dua perkataan yang mudah
mengapa terlalu sukar?!
mengapa terlalu susah??!!
dayusnya aku!!!
atas alasan apa aku begini?!
takut kahilangan dia lagi??!!
satu alasan bodoh!!!

Jujurku katakan...
aku tidak puas begini!
mencinta dalam sepi
dan kesunyian yang tak tertapis
tak terhakis...
malangnya lagi...
hati pula yang semakin tergores
terhiris nipis...
lalu air mata menitis sinis...

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin