Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

LAGU GUBAHANMU

Posted by ELFarahin | On May 02, 2011 | |

Dikala aku menyanyikan lagu gubahanmu
ku seru perasaan yang tidak menentu
perasaan yang menyeksa batinku
ku imbau kenangan lalu antara kau  dan aku
kenangan mencipta cinta di hatiku

Engkau berdiri di situ di hadapanku
merenung tajam ke arahku menyimpan harapan
dengan raut yang garang
yang menyukarkan aku membaca hatimu
engkaulah punca perasaan itu

Ku tatap sayu wajahmu
ku luahkan segala rasa dalam lagu gubahanmu
perasaanku yang tak terkawal
ku lemparkan semua dalam lagu gubahanmu
engkaulah sumber perasaan itu

Aku menyanyikan lagu gubahanmu
sambil merintih di dalam hati
sehingga mata ini dikaburi air
dengan harapan engkau mengerti
Aku Cinta Padamu....

INSPIRASI DARIPADA SEDUTAN DRAMA KOREA
You're Beautiful

'Go Mi Nam menyanyikan
lagu gubahan
Hwang Tae Kyung'

'WITHOUT SAYING A WORD'


No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin