Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

BAYANGAN & BAYANG-BAYANG

Posted by ELFarahin | On May 02, 2011 | |

Aku dan kau kini bercinta
berpasangan antara lelaki dan wanita
aku tahu ini hanya palsu belaka
sakit di dada tidak tertahan
tatkala aku mengenangkannya

Biarpun ini yangku harapkan
tapi bukan ini yang aku mahukan
bukan hanya dirimu yang perlu ada di sisi
aku juga butuh cintamu buat diri ini
namunku sedar bukan aku yang kau cinta

Bayang-bayang mengganti cermin
tiada raut tiada rupa
hanya bentuk tubuh berwarna hitam di mata
segala rasa tersembunyi di sebaliknya
tiada yang menyedari rasa sakit ini
jika sekadar melihatnya

Bayang-bayangmu bermain ceria
riang gembira jelas bahagia
sedangkan bayang-bayangku kaku sahaja
diam tidak bersuara
aku berasa diri ini juga sudah umpama bayang-bayang

Rintihanku....rontaanku.....
esakanku....rungutanku....
tersembunyi di sebalik senyuman ini
berkata sendiri aku di dalam hati

Bagaikan BAYANG-BAYANG.....

INSPIRASI DARIPADA SEDUTAN DRAMA KOREA
You're Beautiful

'Shin Woo still LOVE Go Mi Nam very much'




No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin