Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Rehat

Posted by ELFarahin | On February 07, 2013 | |


Langit tampak cerah lagi luas
Awan berarak tenang
samar-samar biru langit kelihatan
Namun hatiku terasa mendung
Emosiku terasa murung
Aku cuba mengukir senyuman
Kebetulan air mata ikut melerai
Aneh...
Aku mula berperasaan sedih
Terasa bisa menghimpit si hati
Aku pejamkan rapat mataku
Terlena akhirnya
Biarkan aku bermimpi sekejap
Daripada membiarkan hati ini meranap
Biar kering sedihku dalam lena
Biarkan hati ini berehat seketika










No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin