Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

♥♥stOry_mOry ciktin♥♥: sedih!

Posted by ELFarahin | On May 23, 2012 | |
Assalamualaikum....
Cuba klik tajuk dibawah and baca entrynya....

♥♥stOry_mOry ciktin♥♥: sedih!: CERITA YANG BOLEY MENJATUHKAN AIR MATA: Dalam banyak-banyak sperma yang berebut masuk dalam ibu saya, saya telah terpilih untuk di berika...

Saya seorang anak tunggal. Saya dah terbiasa sendiri. So, honestly saya memang tak pandai layan baby. Tapi saya tak pernah bencikan baby. Mereka comel, kelakar, suci, etc. Berjumpa dengan orang macam saya mungkin boleh membantutkan perkembangan mereka. Hahaha... sebab saya unfriendly dah saya tak pandai nak bergurau dengan baby. Keras hati? Maybe. Tapi saya still ada hati, perasaan dan emosi. Even saya tak pandai nak layan baby, I Luv them. Huhu..

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin