Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Jarome, My Hero

Posted by ELFarahin | On May 09, 2012 | |
Assalamualaikum....

OMO! OMO! Eotteokhae?? Jarome? My Hero? Aigoooo~~ Apa yang sudah saya lakukan pada karangan Bahasa Inggeris saya tadi.....Huaaaaaa !! Saya buat karangan about Yesung oppa lah~~ hikhik... First, rasa macam hendak tulis full the truth about my feelings towards him tapi teringat pula yang cikgu Bahasa Inggeris saya tidak berminat dengan Kpop segala ini. So, saya pesongkan sedikit ceritanya. Saya gantikan nama oppa dengan Jarome*nama Inggeris Yesung oppa*. Huhuhu... Overall, cerita saya sangat membosankan! Hendak buat semula tapi masa macam semakin suntuk. So, batalkan saja lah. Hasilnya, esei yang itu juga yang diserahkan kepada cikgu....Nanti lepas kena bebel and dah dapat balik kertas itu, saya post eseinya ya. Hihihi...Tatut lah~~ Tatut hilang markah banyak.....pfft ! Huhu....

*Heebum. Awak jelir lidah, perli sayakah?Sampai hati~~*
Heebum ialah kucing kesayangan Heechul oppa. Huhu....


No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin