Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Faedah Blogwalking

Posted by ELFarahin | On May 09, 2012 | |
Assalamualaikum...

'Faedah Blogwalking'? Acececeyhh....tajuk macam nak kasi ceramah je. Huhu... Tak ada la just nak share pendapat saja. No esei format ok. Don't worry. Hee~~ Ok. Lately, saya memang suka blogwalking. Selain menarik pelawat, mencari follower, just suka-suki cuci mata dekat blog blogger lain. Hahaha...Tapi bukan itu saja. Bila kita sedang berjalan-jalan di blog, ada masa kita akan mendapat info or ilmu yang bermanfaat. Like just now. Saya sedang blogwalking. But then, terjumpa entry yang best-superb-meletup gitu! So, apa lagi? Copy+paste lelaju lah! Hehehe... Itulah baiknya blogwalking. Alah~~ tak patah pun kaki tu ha. Nak lagi-lagi bila sedang blogwalking dengan Boyfriend kesayangan. Siapa lagi kalau bukan dengan Yesung oppa! Hehee... *angau sudah*




P/S : Cakap tentang Blogwalking and sambil-sambil itu teringat pula dekat Yesung oppa, teringat juga saya pada lagu Super-Junior-Walkin'. Lagu itu best and nice. Well~ our oppa always daebakkk !!


I'm walking through the day as a teengager...
I'm walking through the day as an ELF...
We're walking through the day with Super Junior...
We're walking through the day with the PR0M15E T0 BEL13VE.







No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin