Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Di Mana Dirimu?

Posted by ELFarahin | On May 17, 2012 | |

Aku melantarkan tubuhku
lalu ku pejamkan mataku.
Aku mencari kelibatmu dalam gelap itu
Aku cuba mendengar halus bisik suaramu
Namun hampa.
Aku buka mataku
Seolah insan yang baru tersedar dari mimpi ngeri
setitis butir kehibaan mengalir dari bening mataku
Aku menangis.
Sayang,
di mana dirimu?
Hati ini terasa kosong tanpa hadir bayangmu.
Malamku suram tanpa mimpi tetangmu.
Siangku mendung tanpa sinar senyummu.
Aku merinduimu...
Ke mana hilangnya debaran itu?
Ke mana hilangnya keterujaan itu?
Ke mana hilangnya kegembiraan itu?
Hatiku tidak lengkap tanpa hadirmu
Hidupku tidak senang tanpa bayangmu.
Aku tahu engkau ada
Tapi di mana?



No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin