Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Up 20

Posted by ELFarahin | On April 18, 2012 | |
Assalamualaikum....

Ehem! Hehehe....pagi tadi ayah beri saya RM 20~~~ kehkehkeh....untuk beli kasut kawat. Weee~~ bolehlah saya simpan lagi RM 15 saya. RM 20 + RM 10. Hah! Complete. Nanti saya nak beri duit itu kepada cikgu tak pun kepada komander, Kak Izzaty yang cute, comel, nice and sweet. Hihihi...But then, diorang sibuk cerita pasal ladam. Hmm....nak letak ke tak? Macam malas je. Banyak sangat urusan! Diorang cakap letak paku payung pun boleh. Nanti kita cuba try test eh? Hahahaha.... Entah ada ke tidak paku payung dekat rumah. Huhu....

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin