Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Bertarung

Posted by ELFarahin | On April 22, 2012 | |
Image result for girl alone sad
Aku sudah lepaskan cabaran yangku terima dahulu,
aku meninggalkan permainan itu,
dan memulakan permainan yang baru,
dengan langkah yang baru.

Tetapi mengapa,
mengapa permainan yang ini jua turut mencabar jiwaku?
persis saja seperti permainan dulu,
aku terpaksa bertarung tegar dengan diriku sendiri.

Dan ia masih sama,
aku bertarung sendirian,
dengan perisai IMAN,
berserta senjata DOA.

Akan menangkah aku?







No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin