Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

dUlu BukAn S3kAr@Ng

Posted by ELFarahin | On January 28, 2012 | |
Dulu saya buat blog ni disebabkan dia yang kononnya saya cintakan sangat.Sampai sanggup saya tunggu dia selama 3 tahun.Dulu blog ni bertajuk puisi|bisikan hati ( http://bisikanhatiain96.blogspot.com/ ).Sekarang,tidak lagi.Sekarang ia adalah tentang saya,hidup saya,Super Junior dan ELF.Sekarang dia dah tak ada kaitan dengan hidup saya.I've kick him away!Shuh!Sekarang blog saya ialah St0Ry oR p03mS ?? ( http://sujuelfarahin.blogspot.com/ ) Everything had change.Kita memang perlukan penghijrahan bukan?Am I right? ^^ Ok.Itu ja nak cerita.Jalja~tak lama lagi Maulidur Rasul kan ^^ Ulang Tahun Kelahiran Rasulullah s..a.w. ^^ Sambut dengan meriah ya.Huhuhu...

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin