Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

TULI

Posted by ELFarahin | On May 08, 2011 | |
Aku seolah hendak menangis di hadapannya
seperti ingin mengampu sesuatu
entah apa yang hati ini sedang rahsiakan
aku tak ingin tahu
namun aku tetap bersoal mengenainya

Entah apa yang hati ini hendak suarakan
diam seribu satu madah terbuku
beku di dinding hatiku
aku tetap terus bersoal
dan tidak ingin mendengar jawapannya

Samahu-mahunya mata ini
asyik mengerling ke arahmu
apakah yang mata ini lihat?
dirimu?
atau hatimu?
aku tak ingin mengetahuinya

Terbayangkan wajahmu kelu membisu hatiku
diari hati yang terbuka takkan ku baca
sekilas pandang menyemak
setiap helaiannya engganku dengar bisikannya
kerana aku tak ingin mencari makna.

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin