Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

TANPA SEBARANG KATA

Posted by ELFarahin | On May 02, 2011 | |
Aku tidak patut melakukannya
aku sepatutnya mengendahkannya
seakan sesuatu yang tak dapatku lihat
seakan sesuatu yang tak mampuku lihat
aku tak seharusnya memandang ke arahmu

Aku sepatutnya melarikan diri
aku sepatutnya berpura-pura tidak mendengarnya
seakan sesuatu yang tak dapatku dengar
seakan sesuatu yang tak mampuku dengar

Engkau tunjukan padaku CINTA
tanpa sebarang kata
engkau memberiku CINTA
tanpa sebarang kata
engkau membuat aku menahan sesak
menunggumu
tapi engkau pergi begitu sahaja

Tanpa sebarang kata
CINTA meninggalkankku
tanpa sebarang kata
CINTA menghinaku
apakah yang harusku katakan lagi?

Bibir ku kelu tanpa bicara
mengapa ia sungguh menyakitkan?
mengapa ia terus menyakiti?
menyedari hakikat
engkau tiada di sisi
memikirkan segalanya tampak serupa

Tanpa sebarang kata air mata berjurai
tanpa sebarang kata hatiku punah
tanpa sebarang kata aku menunggu
lafaznya cinta
tanpa sebarang kata CINTA menyakitiku

Aku mengalah
aku menjadi bodoh
keana sebaik aku mendongak ke langit
aku menangis

Tanpa sebarang kata
 SELAMAT TINGGAL menemuiku
tanpa sebarang kata
SELAMAT TINGGAL datang kepadaku
aku tidak sempat bersedia menghantar kau pergi
aku merasakan hatiku tersentak kuat

Tanpa sebarang kata ia datang
tanpa sebarang kata ia muncul
tanpa sebarang kata ia pergi
seperti demam yang berjangkit
aku hanya terseksa buat seketika
dan akhirnya ketakutan ini akan pergi jua.

BAIT-BAIT PUISI INI DIPETIK DARIPADA
Lagu 'Without Saying a Word'yang dinyanyikan oleh Park Shin Hye

(SOUNDTRACK 'YOU'RE BEAUTIFUL)

'Go Mi Nam LOVE Hwang Tae Kyung'

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin